.

"Te nem véletlenül vagy itt. A létnek szüksége van rád. Nélküled a létből hiányozna valami, amit senki más nem képes pótolni. Ez ad neked méltóságot: az egész lét hiányolna, ha nem lennél itt. A csillagok, a Nap, a Hold, a fák, a madarak, a Föld - a világon minden érezné, hogy valahol egy pici vákuum van, és ezt az űrt rajtad kívül senki más nem töltheti be. Az, hogy a léthez tartozol, és hogy a lét szeret téged, hihetetlen örömöt, megelégedettséget ad. Amint megtisztulsz, látod, hogy minden irányból csak hatalmas szeretet árad feléd."



Hajnali csillag vezessen, nyári nap melengessen és angyal kísérjen utadon.

https://lh3.googleusercontent.com/-WURGWC39rDU/T0FY5-ymSNI/AAAAAAAAEy0/QupRbillI44/s1024/AM%2520ujlogo3.jpg
Szeretnék Angyalként az emberek lelkébe látni, egy pillanatra megérteni őket, s mélyen a szívükbe ásni.
Megőrizni mosolyukat, s cserébe az enyémet adni, átélni minden élményüket, s őket nem szenvedni hagyni.
Átölelni őket, ha éppen egyedül vannak, csókot adni nekik, de csak aki megérdemli annak.
Velük zokogni, s örülni, amikor csak lehet.
Hiszen ez a legtöbb, amit egy Angyal megtehet!"




Csatlakozni lehet az Angyal Magazin csoporthoz a https://lh6.googleusercontent.com/_oA6P11c91gQ/TW1DYS9j2JI/AAAAAAAAD60/7Fv2hfiUmJc/FBlog.jpg-on!

2013-01-22

Ingyenes Ezoterikus Tanfolyam - online



" Mikor megszületett az elhatározás bennem, miszerint egy ingyenes tanfolyam összeállításába kezdek, tudtam, hogy darázsfészekbe nyúlok. Főleg az ingyenessége miatt, ami hamar kicsapja a biztosítékot. Nem divat ma ismereteket, tapasztalatokat, vagy tudást ajándékozni, mert az önzetlenséggel azonnal gyanakvást váltunk ki. Ebben a pénzorientált világban az ilyen kezdeményezések mögött, alatt, fölött, hátsó szándékokat sejtenek, és keresnek, vagy értéktelen bóvlinak tartják. Általában csak azt tartják értéknek, amit pénzben mérnek…

Minden esetre bátran kijelenthetem, semmi más szándékom nincs vele, csupán annyi az üzenete, hogy a sok méregdrága tanfolyamokat megfizetni nem tudók is hozzájuthassanak olyan ismeretekhez, amivel segítheteni tudnak magukon és a családjukon. Miért vállalom, mikor az ismeretek megszerzéséért évtizedeken át magam is súlyos összegeket fizettem? Mert a tudás tapasztalatok nélkül kevés. Mivel nekem mind a kettőből bőven jutott, így adhatok belőle másoknak is, amitől én leszek gazdagabb lélekben. Ha csak egyetlen ember megérti, és jól alkalmazza, már is megéri...

Valószínű sokan felkapják majd a fejüket, mert ez kicsit más lesz, mint, amit eddig az ezotériában megismertek. A közel húsz év kutatás, tanulás a selejtezést is magába foglalta. Nem fogadtam be azt, ami a hitvilágomba és értékrendembe nem fért bele. Ennek alapján szereztem 2 mesteri-, és 1 tanári képesítést, ahol köt a tematika. Nem ezekről lesz szó, nem ebből merítem az anyagot a tanfolyamhoz. Ezt nem is tehetném. Van viszont nagyon sok egyéb a birtokomban, ahol szabadon szárnyalhattam, néha szárnyam is szegtem, mert nem jól szelektáltam, de amint kijavítottam a hibámat, ismét repültem. Ezeken a pontokon azóta, csak és kizárólag a tapasztalatomra építkeztem, és kialakítottam az egyéni alkalmazást.

Magamról elmondhatom. Egyetlen erőben, és energiában hiszek, csak és kizárólag a teremtőében, az isteniben. Egyetlen helyről kérek segítséget, hogy segíthessek, Istentől és a segítőitől, az Ő teremtményeitől. Hiszem a szentháromság egy istent! A lélek örökkévalóságát, a szentek feltámadását, de ugyanakkor hiszem a reinkarnációt is. Tudom, ezt most sokan nem értik..."

Ajánlom minden útkeresőnek, legyen nagyon óvatos, ha nem akarja, hogy a harmónia keresése közben, a csatorna bűzös mocsarában találni magát.

A tanfolyam csak és kizárólag a Itt >>>   érhető el.

Aki szeretne velünk tartani, az oldalon feltétlen  iratkozzon fel hírlevélre, mert sok anyagot azon keresztül kaptok meg. Minden útkeresőt várok, aki  egyet ért a mi szellemiségünkkel.

Eddigi anyag elérhető: Itt >>>


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tetszik? Lájkolj!