.

"Te nem véletlenül vagy itt. A létnek szüksége van rád. Nélküled a létből hiányozna valami, amit senki más nem képes pótolni. Ez ad neked méltóságot: az egész lét hiányolna, ha nem lennél itt. A csillagok, a Nap, a Hold, a fák, a madarak, a Föld - a világon minden érezné, hogy valahol egy pici vákuum van, és ezt az űrt rajtad kívül senki más nem töltheti be. Az, hogy a léthez tartozol, és hogy a lét szeret téged, hihetetlen örömöt, megelégedettséget ad. Amint megtisztulsz, látod, hogy minden irányból csak hatalmas szeretet árad feléd."



Hajnali csillag vezessen, nyári nap melengessen és angyal kísérjen utadon.

https://lh3.googleusercontent.com/-WURGWC39rDU/T0FY5-ymSNI/AAAAAAAAEy0/QupRbillI44/s1024/AM%2520ujlogo3.jpg
Szeretnék Angyalként az emberek lelkébe látni, egy pillanatra megérteni őket, s mélyen a szívükbe ásni.
Megőrizni mosolyukat, s cserébe az enyémet adni, átélni minden élményüket, s őket nem szenvedni hagyni.
Átölelni őket, ha éppen egyedül vannak, csókot adni nekik, de csak aki megérdemli annak.
Velük zokogni, s örülni, amikor csak lehet.
Hiszen ez a legtöbb, amit egy Angyal megtehet!"




Csatlakozni lehet az Angyal Magazin csoporthoz a https://lh6.googleusercontent.com/_oA6P11c91gQ/TW1DYS9j2JI/AAAAAAAAD60/7Fv2hfiUmJc/FBlog.jpg-on!

2011-01-30

Dr. Doreen Virtue: Angyal terápia

Várd el a csodát

Az angyalok segíteni akarnak nekünk, de nem avatkozhatnak be, ha mi magunk nem kérjük segítségüket mindenben, amiben közreműködésükre vágyunk. De ne szabd meg nekik a segítés mikéntjét, csak azt mondd el nekik, mi az, amit szeretnél. Próbálj minél pontosabban fogalmazni vágyaid meghatározásakor. Jusson eszedbe: a kristálytiszta szándékok hatására fény keletkezik, és ez áthatja azt, amit manifesztálni kívánsz.

Ha például megsebzed magad, és vérezni kezdesz, hívd Rafael arkangyalt, és mondd azt neki: „Rafael, állítsd meg a vérzést most azonnal!” Felejtsd el az aggodalmakat, ne érezd úgy, hogy parancsolgató, erőszakos vagy tiszteletlen vagy. Az angyalok örömmel reagálnak tiszta kéré­seinkre. Tapasztalatom szerint, ha így hívom Rafaelt, és közben a sebet bekötözöm, a vérzés azonnal eláll. Ha te is ezt teszed, ilyenkor már nincs is más dolgod, mint lemosni a vérfoltokat a seb környékéről, és persze a végén ne felejts el annyit mondani Rafaelnek: „Köszönöm.”

A 16 éves Alex Woburn orra sokszor vérzett. Egyik nap megkérte őrangyalait, hogy állítsák el a vérzést. Azt meséli: „Az angyalok abban a pillanatban elállították, ahogy a kérést megfo­galmaztam.”

Az angyalok segítenek a fizikai fájdalmak csökkentésében és megszűntetésében is. Teljesen engedd el a helyzetet, és mondd azt Istennek és az angyaloknak: „Ezt a fájdalmat most odaadom nektek. Kérlek vegyétek el, én már nem bírom tovább.” Ez a legtöbb esetben nagyon gyors eredménnyel jár.

Alex Woburn egy másik esetet is elmesélt, amikor angyalainak köszönhetően elkerülhette a fájdalmat.

”Egyszer az iskolában a lábamra zuhant az ugrószekrény. Lábujjaim azonnal kékesfeketék lettek, nagylábujjamról kezdett leválni a köröm, és a bőröm is csúnyán felszakadt. Két napig otthon kellett maradnom, még járni is alig tudtam. Végül megkértem őrangyalomat, hogy gyógyítsa meg a lábamat. Még tíz perc se kellett hozzá, a zúzódás nyomai halványulni kezdtek a nagylábujjamon, a köröm pedig egyre világosabb lett, és szinte már nem is fájt. Újra tudtam sántikálás nélkül járni. Ez nem a véletlen műve volt – erős segítséget kaptam a gyógyításhoz. De nagylábujjamon a köröm még mindig félig ki volt szakadva a körömágyból, és le kellett szedni. A doktornő előre figyelmeztetett, hogy a műtét fájni fog, ezért imád­koztam az angyalokhoz, hogy vegyék el közben a fájdalmat tőlem. Azt se vettem észre, mikor vette le a doktornő a körmöt, annyira nem éreztem semmit! A doktornő persze telje­sen ledöbbent, mert még csak fel se szisszentem. Azt kérdezte, magas-e a fájdalomtűrő küszöböm. Én persze nagyon jól tudtam, hogy őrangyalaim ott voltak velem és ők segítettek, amit hálásan megköszöntem nekik.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tetszik? Lájkolj!